diumenge, 15 de juliol del 2007

De nou en moviment.., el Cusco, alla voy!!


Hola amics, familia, gent del mal viure i gent que viu be........

Soc el Rusky, si, si, aquell que volta pels puestos. Mireu que les coses es mouran, dema marxo ja cap al Peru, pero la cosa no es tan facil, he hagut de tornar a retocar els planings. Al final i sota amenaçes, han aprovat el projecte de IMAX, el problema es que l'han aprovat per mitjans d'agost i acabara al setembre. El que he pensat es marxar cap al Peru ara i aprofitar el mes que tinc lliure alla, intentar fer Huasacaran el cim mes alt de Peru i un parell de coses mes i acabat aixo agafar bus i tornar a baixar fins La Paz. Intentare que almenys el cost dels viatjes al Peru m'els pagui l'agencia (com que no cobro res, que menys que aixo..) i despres passar uns 40 dies per Bolivia, on el temps sera mes inestable, fara bastant vent, pero be..., es el que hi ha.



Estic be, ja una mica em sento bolivià, em sento Paceño, pero al mateix temps, se que tambe aviat em sentire Perua i intentare gaudir del pais, de la gent i sobretot de la seva natura com mai. Potser a el Cusco fare un trek de deu dies a prop d'Ausangate, la muntanya que fa dos anys varem pujar amb els nois de Malgrat, tinc curiositat per una zona mes al nord, bastant verge i amb moltes possiblitats, ja es veurà... Se que hi ha bloquejos a les carreteres, pero espero tenir sort i passar cap a el Cusco sense gaires problemes.



Aqui a La Paz i deixo moltes coses..., una casa, un amic de collons, el qual ja li dic "cariñu", molts i molts amics de totes les regions, deixo una cultura i una gent molt dura, tambe uns paisatges de somnis, tan en muntanya com en el desert, la selva i les yungas, aqui hi ha de tot, de tot, pero es de veritat el que es viu. Be, nomes saludar-vos, desitjar-vos un bon mes de Juliol, on a Catalunya la caloreta ja deu estar fent estralls i res..., cuideuse, us estima el Rusky.



Aaah, el temps a La Paz aquest cap de setmana ha estat fent estralls, de sobte el dissabte es va llevar ben gris, a la tarda es va fotre a ploure i tot el diumenge tambe, clar a La Paz era pluja, pero a prop, a El Alto i al altiplano tot aixo es neu, els cims ben nevats i l'Illimani es veu ben enfarinat de les seves faldes i els turons propers a La Paz, estan ben blancs, els transports baixen del Alto amb 20 centimetres de neu als sostres, es bonic, a mi em recorda el nadal en ple juliol, jejejeje!!!


Petons i emocions!! _________________________________________________________________