dimarts, 16 d’octubre del 2007

Els dies passen, les plujes s'acosten


17 de setembre, Hola amics, com us va?, com esteu despres de les vacances??Jo per La Paz, si, si, la capital de Bolivia, la ciutat que m'ha vist mes matins, mes tardes i mes nits. Fa dies, que dies, mesos..., havia de començar l'expedicio del IMAX, pero problemes i mes problemes estan surgin de tot arreu, siguin de logistica,de pressupost, desastres naturals, no ens escapem de cap, pero amb paciencia i il.lusio, he aguantat molt temps, sempre aprofitant els dies, sortint i
escalant, coneixent i viatjant. Ara estic en un punt mort, fa dies que el meu cap comença a preguntar-se si val mes la pena quedarse i esperar o seguir endavant amb el meu projecte amb força i ganes, doncs queden tres paissos i alguns cims que pujar.

Per altre part, no puc deixar de lamentar els problemes que hem tingut amb els d'IMAX, seria una experiencia bonissima per tots, per tots i aixo fa molt mal, veure com s'esborra un somni ja mig creat. Tinc la ment forta, estic esperant la senyal que em faci decidir o quedar-me o moure'm, moure'm i creuar Peru fins al Ecuador on un mon nou i salvatge pais m'espera. Tot i aixi aquesta expedicio pot ajudar mes el meu projecte i per aixo espero pacient com un roure que veu arribar el foc d'estiu. Nomes dir-vos que tot va be, La Paz esta sumida en problemes, els de Sucre, la ciutat blanca, vol ser la capital del pais (com segles enrere), pero els Paceños no es volen deixar fotre, manifestacions, disturbis, ferits, detinguts,crits i fum.......Bolivia es mou!!.
El temps ja ha canviat un xic, el cel es lleva blau i clar, pero a les deu del mati ja es ple de nuvols que creuen el altipla i s'enganxen a les serres mes properes, ventades i nevades et sorprenen i et fan recular, no son els millors messos per anar a filmar a la muntanya. Fa tants dies que volto per la ciutat, per alguns carrers.......que la gent que viu o treballa per on jo pasejo ja em coneixen, ens saludem, parlem d'algun tema, be..., que faig vida de Paceño i m'hi sento be, pero necesito currar o marxar..................

He conegut Catalans residents a la ciutat amb ells hem fet sopars i festivals, el dissabte una paella i ahir un peix de la selva, un Pacu d'uns deu kilos, un festi que va preparar el Pere Comes, un fotograf de l'Escala,un tio molt maco i bon cuiner,jejejeje. Be, amb el cap revolucionat, anire esgotant la meva llarga paciencia, pero,si el desti vol que segueixi pujant pel continent, haure de pendre una decisio, doncs els de l'IMAX sembla que de sobte s'obliden de nosaltres.

Cuideu-vos molt, aviat el dia sera fred i la nit fosca i gelada. Salut i força!

Als Berrugos, bona festa Major 2007, ara que.... per festa major la meva, tot l'any,jejejeje!


Salut i força!