dimecres, 26 de desembre del 2007

Eleccions i entrevista, emocions intenses

Caracas, 3 de Decembre. Hola amics i amigues, Caracas bull i jo veig l'olla com esta trontollant. Diumenge es proper, les eleccions seran calentes i tothom sortira a votar, tothom debateix i es discuteix, als carrers, als bars, als cotxes.... La gent participa molt, pero que molt mes que a Europa, España o Catalunya, es bestial veure com surten al carrer a cridar pels seus ideals o pels seus interesos, tot depenen de la zona i la qualitat de vida de cadascun.

Be..., avui fan una marxa a favor del SI i despres potser m'en vaig a una televisio de Venezuela, TELE SUR i una noia que he conegut en aquests dies em va demanar si no em molestava que em fes una entrevista, jejejeje, jo, pobre de mi, vergonyos, amb poc vocabulari, en un pais com Venezuela, que te moltes coses mes dures i intenses per debatir.......pero que collons, si ens trobem a la marxa, despres la farem i surti com surti. No crec que es pugui veure per Catalunya, ademes sera tard,a la nit, pero si algun animal no pot dormir, que busqui Tele sur jejejejej!!



i tres dies mes tard...


Hola amics, ultimes noticies per la matinada del dilluns. Desde la seu del Centro Nacional Electoral, els resultats han arribat just a temps. S'han fet reals els rumors, ha perdut el si, per uns doscents mil vots, just fa uns minuts acaben de sortir els rectors i han donat el veredicte, la cosa ha durat molt, empentes i nervis, pero al final Chavez esta reconeguent la derrota.

Rusky I, desde la seu del CNE de Caracas!!! Aqui us venen unes fotos calentes, molt calentes!!!!

Salut i força!!!!!i Viva Venezuela, un pais collonut!