dimarts, 11 de desembre del 2007

Uns dies de sol per la Culata, quins dies!!

Dissabte, 17 de novembre, Hola jovent dels mons, ja torno a ser a Merida. He estat tres dies sol a la Culata, la vall on ja havia estat grimpant amb l'Aldo. I be..., han estat tres dies molt bonics, sensacions i emocions per tots cantons, cresta i mes cresta i vistes molt privilegiades a tots els costats.

Ja he quedat amb un oi escoces per anar a fer el trek del Bolivar, amb ell suposo que si que em deixaran pujar, pero tot i aixi no els dire el meu veritable 'objectiu', l'ascens a el Pic Bolivar, doncs segur que no em deixarien fer-ho, jejeje!!! I si per mala sort no puc sortir amb l'escoces, ja tinc un segon pla i es pujar per una vall que hi ha al costat, arribar als Nevados que es un poble a 2700 metres, d'alli agafar un burro i pujar fins vora el teleferic i com que dilluns no esta en funcionament, m'introduiria d'amagatotis a la vall del Bolivar. Tot i aixi espero que l'escoces s'ajunti amb mi i aixi els dos pujem de guais amb el teleferic.
Be..., deixant aixo de costat, a la vall de la Culata he pujat uns dotze cims, de mes i menys importants, alguns sense nom conegut. Ho he pogut fer ascendint per la cresta i aixi es molt mes facil i rapid enllaçar tantes muntanyes.
He fet la mes alta de la zona, el Piedras Blancas de 4.780 metres, pero d'altres molt mes boniques i entretingudes, cresta i mes cresta per enllaçar les seves puntes rocoses. He passat tres dies molt tranquil, he conegut de bat a bat aquesta zona i he admirat les seves muntanyes i els seus llacs que n'hi ha per totes les valls. He trobat parelles d'anecs que tranquils viuen en llacs perduts a les faldes dels cims, tambe he parlat amb aguilots i altres rapinyaires que em venien a visitar mentre grimpava.

He vist el lago de Maracaibo llunya i blavos, al nord de la cordillera he vist pobles de lluny al fons de les valls. I com no.., els cavalls i les vaques tambe em venien a veure al campament, ells rai, que el temps no els apreta, pasturen i juguen a les faldes dels cims, son els mes lliures de la zona. I be.., us envio unes fotos de la zona i espero que les proximes que us arribin siguin les de la zona del Pic Bolivar.


Salut i força!!!!