diumenge, 1 d’abril del 2007

Bariloche, 21 de gener del 2007


Be familia, ja soc a Bariloche, no abans del que volia pero ja hi soc. Avui he arribat despres de 23 hores de bus, us enrecordeu que ja us deia les pallisses que hem foteria, doncs ja he passat la primera. Estic bastant cansat, a Buenos Aires vaig fer bons amics i vaig poder passejar i veure tot el centre. Pero ja sabeu, soc de poble i allo es molt massa per mi, tot i aixi penseu que sortia de nit i tornava al hostel a les 3 o 4 de la matinada, digueume boig!!! Doncs aixo, que estic a Bariloche i me he endut la primera mala sorpresa de la festa, collons la ma de gent que hi ha aqui, no es precisament el que m' esperava, l'altre any com que va ser al març no hi havia gaire turisme, pero ara fa por, ja tinc ganes de fotre el camp avall a fer caminades tranquil pel mig del no res. Penseu que aqui hi ha milers d' albergs, doncs jo avui dormire en un luxos passadis d' un hostel, gracies a un alemano-argenti que a tingut pietat de mi hi m'acollira en el seu harem.
Aixo fa por, molta por, dema anire a correr per la vora del llac, tambe vull llogar una bicicleta i comencar a moure el cos per que aviat si que el fare servir i necesito estar ben despert. Nomes dir-vos que tot va be, les camares encara funcionen, jejejejejej, i jo estic igual d'ilusionat en el projecte, tot i aixi estic amb quatre ulls, ahir un noi israelia que es va ajuntar amb mi per que anavem tots dos a Bariloche, mentres estavam a l'estacio de bus, els 2 junts ehhh!!!! va i venen dos tios entre la multitud i un passa deixa caure una cartera, l'altre crida, “eh se le caio”, el pobre israelia al veure que no la collia el que cridava, va i l'agafa, i no se que es diuen (tot aixo a un pam meu), doncs al moment ens girem i no hi havia la seva motxilleta petita, que just era al costat de la meva, fills de puta, quina rabia!!!,vaig comencar a cridar, pero les rates ja eren al cau,cabrons!! Tot aixo a mi m'ha anat be per apendre sense perdre res, ell si, ell va perdre la motxilla!!Tot i aixi em sento molt tranquil,soc el rei aqui i controlo lo millor que puc el meu material. Be ara anire a sopar amb una noia Argentina de Santa Fe que he conegut en el passadis on dormire avui, es bufona i muntanyera, i li fare pa amb tomaquet i una truiteta, sera bonissim!!!! Petons a tots i a totes,us estima com sempre, pero mes al sur el Rusky I!!!