dimarts, 10 d’abril del 2007

Copiapo – Xile, 10 d' abril del 2007

-Cap al Volca mes alt del mon...?-

Hola gran familia del mon de les muntanyes, com esteu?? Jo avui estic un xic neguitos, encara no he pait la perdua del Guillermo, el company que tant em va ensenyar i em va transmetre, pero pensant amb ell, ja estic a punt de pujar a Ojos del Salado. Estic a Copiapo, la capital de la tercera regio de Xile, i despres de fer un munt de tramits burocratics al govern d' aqui, i als carabineros de Xile, ja nomes em falta pagar a l'empresa que em portara alla. El problema ha sorgit quan m'han dit que ja no hi va ningu,i que el transport te un cost bastant alt. Jo he intentat buscar la manera de que afluixessin, pero es dificil, soc l'unic que vaig a la muntanya, i per aixo tot corre al meu carrec. Haig de pagar els 500 dollars, el transport que son uns 270 km d'anada i tornada i tambe un telefon satelital,a mes de l'entrada al parc que son un 160 dol.lars(ja estan inclosos). Si pògues esperaria a algu per fer-ho,pero es que estar per Xile es molt car, i necesito mourem rapid. Em portaran per unes llaqunes salades, per deserts muntanyencs, per salars altius, el cotxe arriba fins a 5000 metres, i alla em deixen,en un petit refugi on començare l'ascencio.
Espero aclimatar be, doncs ja porto una bona matxacada, almenys fins a 5000 metres, a partir d'aqui veurem com em respon el cos, i respectare tots els simptomes que es donin. Espero tenir la sort i les forçes suficients, i dins d'una setmana poder dir-vos que he fet el cim. La tornada sera igual, em vindran a buscar al refugi, i ja em baixaran fins a Copiapo. Tinc un munt de pessigolles, doncs es la muntanya mes alta de Xile, i despres d'unes medicions molt recents diuen que arriba als 6900 mtrs, o que fins i tot pot passar la mitica barrera dels 7000 metres, sigui com sigui es prou alt per anar amb molt de compte. Be familia, desde Copiapo us regalo el millor somriure i espero relatar-vos l'ascencio amb tot detall dintre d' una setmana, us estima i us recorda molt el Rusky, l'home perdut

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ànims ruski malparit!!!!