diumenge, 1 d’abril del 2007

Buenos Aires , 17 de gener del 2007.

Eiii, gent del mon mundial, ja soc a Buenos Aires,i com no hi ha bons aires, aires de calor, aires d'estiu i aires nous d'un projecte que esta a punt de començar.
Estic a l'hostal, ja mhe ubicat, he conegut un noi catala que sera el meu guia aquests dos dies a Buenos aires, ja deveu saber que els problemes amb el pes que tan em feien rumiar,s han esvait, ho tinc tot i pagant el gust!!


Ara hem dutxare am aigua freda, aqui estem a 40 graus, maix te pak collons, pero mare meva, viva Buenos Aires, quines minas(mosses)que volten, totes ensenyan el que no es veu ara al notre pais, res que aixo ja us ho explicare un altre dia,jejejeje!
Nomes dir-vos que de moment ja em sento molt tranquil, Buenos Aires fa por, es gegant, cares de tots colors que corren per les avenides amunt i avall, es tan nou aixo ja per mi, que flipo!
Estare be am el Josep Maria, el nou company, ho se, pero ja amb ganes de fotre el camp cap a Bariloche, que es on espero informarvos de nou, amb direccio a Terra del Foc.
Amb molta enyorança de tots els que estimo, pero am una ilusio per descubrir aquests mons hem sento fort per arrancar el projecte,espero tenirvos ben informats!!!
Petons i abraçades per tots, vus estime ara a 15.000 quilometres.