diumenge, 1 d’abril del 2007

I dos dies mes tard....

Hola familia com esteu tots????? Jo estic apunt de tornar a fer cami, he estat dos dies a Bariloche, be,un dia i mig d'un altre i avui a les tres del migdia ja marxo cap al sur. Els dies aqui a Bariloche han estat bonics,a pesar de que el turisme argenti hi para tot aqui, el paisatge es precios, encara hi ha neu a les muntanyes i els colors vermellosos de les pedres es barregen amb els verd i els blaus de la natura, aixo es un espectacle que ara estic veien desde una finestra del hostel. Ahir vaig fer un bon entrenament,es el que volia i necesitava. Al mati vaig anar a correr una horeta i aprofitan que la terminal de busos quedava lluny hem vaig acostar per comprar el pase, vaig flipar quan hem van dir que serien 27 hores,collons!!!!vaig pensar, i lo mes fort es que encara no arribare a Ushuaia, arribare a Rio Gallegos que es abans de travessar l'estret de Magallanes. Pero be, per fi arribare al primer objectiu gran, la punta sur del continent, un lloc magic on ara gaudire d'uns dies de muntanya a full(a tope). Doncs aixo,primer vaig anar a correr, i despres vaig pensar, collons, si aqui en bus et porten prop dels teleferics on hi ha cims,i ara encara es d' hora (les 11 del mati) buscare la manera d'intentar una ascencio. Prop de la city, a 20 minuts en bus hi ha el complex Catedral, lloc d'esqui a l' hivern i ara ple de portenyos fent el guiri, hi pujen amb els teleferics fins a dalt de tot de les pistes, pero mes amunt encara hi ha una cresta que desde baix semblava molt tranquila pero que en primera persona uhmmm...... No se a quina hora vaig sortir de baix, posa les 12, pero al meu ritmet, sol i amb ganes de fer metros ja que els necesito, feia molta calor, pero el cel estava tapat i jo anava pujant i pensant com es foti a ploure.., avui que has sortit com un pixapì te la carregaras, pero metres i metres amunt, tabans i altres insectes grans que em treien tota la sang i jo pujant. La gent que pujava amb teleferic hem saludava com si jo formes part d'un mon diferent al seu, jejeje,


i pujant pujant vaig arribar on els teleferics acabaven, i alla vaig comencar una grimpada per blocs i parets petites que em van dur fins a dalt la cresta, vaig flipar, es va obrir tot nou mon d'agulles precioses dormides, encara hi havia neu per tot arreu i jo voltava amb les cameres com un boig, es veia el volca Tronador(cim que ja vaig pujar amb en Mill al 2005) . Tot el llac, Bariloche, la ruta al Bolson, es veia tota la cordillera, va ser genial, el meu cos torna a posar-se a tope i despres de dinar en el Cerro Catedral Norte (2200m.),vaig fer una cresta de collons que hem tenia a flor de pell i vaig seguir fins al cim del costat, el cerro Princesa, on vaig poder gaudir de la cresta i la vista desde una altre prespectivamolt especial, despres vaig baixar xino vano fins agafar el bus i reposar. Be familia, son les 9 del mati i anire a preparar el cos per les 27 hores de bus que m' esperen fins a Rio Gallegos, ja molt mes al sud, cuideuvos tots molt que jo tambe ho fare!! Ahh i una de les primeres grans sorpreses bones que vaig tenir al arribar a Argentina, es que la
moneda amb relacio al Peso Argentino esta molt forta i aixo fa que encara ho allargem mes, aixo si que es tenir sort!!. VIVA ARGENTINA!!! Vinga petons i emocions per a tots, espero que avui i dema passi rapid aquest tros de vida dintre de un bus, fent que?? doncs vivint i gaudint un somni que es fa realitat. Petons a tots i a totes, que us porto dins el meu cor.